Průvodce reklamací

09.02.2018

Průvodce reklamací

Chcete reklamovat některý z vámi zakoupených produktů? Tento průvodce vám poradí v několika jednoduchých krocích.
Vyberte si prosím jakým způsobem chcete reklamaci provést.

1.

Registrace a přihlášení

Pro možnost online reklamace se musíte registrovat a přihlásit. Poté získáte přístup k přehledu vašich objednávek s možností založení nové reklamace.

2.

Online reklamace

Na stránce přehledu vašeho účtu kliknete na sekci Reklamace, kde kromě přehledu najdete tlačítko pro založení nové reklamace. Pomocí formuláře vyhledáte zboží, které chcete reklamovat a následně vyplníte údaje potřebné k jejímu vyřízení.

3.

Tisk dokumentů a odeslání

Po vyplnění všech potřebných údajů budete přesměrování na stránku s informacemi o nově založené reklamaci. Zde kliknete na tlačítko Tisk Reklamace a vytištěný dokument přiložíte k balíku s reklamovaným zbožím. Tento dokument nám slouží k rychlé a správné identifikaci balíku.
Zboží řádně zabalte, aby se po cestě nepoškodilo a odešlete nám jej poštou, nebo ho přineste na naši prodejnu.

Reklamační adresa: VŠE PRO TISK s.r.o.
Čechova 406
397 01, Písek

4.

Vyřízení reklamace

My v co nejkratším možném čase reklamaci posoudíme. O vyřízení reklamace vás budeme informovat na váš e-mail, v případě potřeby vás budeme kontaktovat telefonicky.

1.

Reklamační formulář

Prvním krokem je stažení a vyplnění našeho reklamačního formuláře.

2.

Odeslání

Vytištěný a podepsaný formulář pak prosím přibalte do balíku, ve kterém nám budete zboží vracet. Kopii nám můžete zaslat i na náš e-mail a případně k němu připojit například fotografie reklamovaného zboží.
Zboží řádně zabalte, aby se po cestě nepoškodilo a odešlete nám jej poštou, nebo ho přineste na naši prodejnu.

Reklamační adresa: VŠE PRO TISK s.r.o.
Čechova 406
397 01, Písek

4.

Vyřízení reklamace

My v co nejkratším možném čase reklamaci posoudíme. O vyřízení reklamace vás budeme informovat na váš e-mail, v případě potřeby vás budeme kontaktovat telefonicky.

Informace o záruční době

Kupující spotřebitel má nárok na záruční dobu v délce 24 měsíců (není-li u zboží uvedeno jinak, například delší zárukou nabízenou výrobcem). Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na záruční dobu 12 měsíců (není-li u zboží uvedeno jinak, například delší zárukou nabízenou výrobcem). Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili snadné prohlížení našich stránek. Více informací.