Kariéra
Zaujala vás některá z nabízených pozic a chcete se zúčastnit výběrového řízení? Zašlete nám svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem. Budeme se těšit na případnou spolupráci!
Zasílejte na adresu: volnamista@vseprotisk.cz
Právě hledáme:
Máte kreativní mysl, umíte stanovit priority, ovládáte český jazyk a poradíte si s tabulkami? Hledáme kolegyni nebo kolegu, který povede naše marketingové oddělení. Vaší prací bude zajištění bezproblémového chodu marketingu, komunikace napříč firmou, komunikace s partnery a dodavateli.
Co od vás očekáváme?
- Ukončené SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici vítány
- Schopnost práce s PC: Excel, Word, Outlook
- Vládnete kultivovanými komunikačními schopnostmi
- Výbornou znalost českého jazyka
- Máte smysl pro zodpovědnost a umíte stanovit priority
- Umíte s úctou a respektem přidělovat práci kolegům a kontrolovat její provedení
- Dokážete pracovat a rozhodovat se samostatně
- Angličtinu zvládnete na komunikační úrovni (emailová komunikace, porozumět webináři)
Co vás u nás čeká?
- Zodpovědnost za přípravu, realizaci a reporting marketingových kampaní
- Komunikace s vedením a kolegy napříč odděleními
- Komunikace a reporting partnerům
- Komunikace s poskytovateli inzerce
- Analýza a vyhodnocení kampaní
- Práce s informačním systémem (zaučíme vás)
Co vám nabízíme?
- Zajímavou a stabilní práci v dobře zavedené písecké firmě
- Spravedlivé a odpovídající ohodnocení
- Pravidelnou pracovní dobu po-pá 8:00 – 16:30 hod, volná odpoledne, víkendy a svátky
- Příležitostný homeoffice
- Stravenky, mobil s neomezeným voláním a 3 sick days
- Kurzy a školení pro váš další posun a seberealizaci
- Moderní a hezkou kancelář kousek od centra města, MHD a parkoviště jen pár kroků
- Přátelský tým a pracovní prostředí
- V neposlední řadě také výbornou kávu
Zašlete nám své CV a krátký motivační dopis na email volnamista@vseprotisk.cz.
Baví vás obchod a komunikace s lidmi? Hledáte novou motivaci a něco, co vás posune vpřed? Rádi vás přivítáme do našeho obchodního týmu!
Hledáme kolegyni nebo kolegu, který s námi bude udržovat výborné vztahy se zákazníky. Jsme otevřeni novým nápadům a řešením. Dáme vám prostor pro seberealizaci.
Pozice je vhodná také pro čerstvé absolventy, vše vás naučíme.
Jak vypadá vhodný uchazeč?
- Máte dokončenou SŠ
- Baví vás obchod a komunikace
- Zvládnete srozumitelně komunikovat se zákazníky a řešit jejich požadavky s nadhledem a vstřícností
- Dokážete pracovat samostatně a my se na vás můžeme spolehnout
- Zorganizujete si smysluplně svůj čas a pracovní úkoly
Co vás u nás čeká?
- Budete pečovat o svěřené zákazníky, radit v nesnázích, prodávat produkty a služby
- Vyhledávat nové obchodní příležitosti
- Budete představovat novinky, prezentovat naše služby a informovat zákazníky o akcích
- Nasbíráte odborné znalosti a poskytnete zákazníkům prvotřídní služby
- Školení a sebevzdělávání o novinkách a trendech na trhu tisku
- Práce s informačním systémem
- Občas navštívíte své zákazníky osobně
Co vám nabízíme?
- Zajímavou práci v dobře zavedené písecké firmě
- Stravenky, mobil s neomezeným voláním a 3 sick days
- Pravidelnou pracovní dobu = čas na vaše plány a koníčky
- Volná odpoledne, víkendy a svátky, pracujeme po-pá
- Kurzy a školení pro další posun a seberealizaci
- Moderní a hezkou kancelář kousek od centra města
- MHD i parkoviště jen pár kroků
- Přátelský kolektiv a pracovní prostředí
- V neposlední řadě také výbornou kávu
Líbí se vám popis nabízené pozice a máte potřebné pracovní předpoklady? Pošlete nám svůj životopis společně s motivačním dopisem a domluvíme se!
Baví vás práce s dokumenty a počítačem? Hledáte stabilní zaměstnání a přátelský kolektiv? Máme volné místo pro novou kolegyni nebo kolegu s týmovým duchem, aktivním přístupem a schopností dotahovat věci do konce!
Co od vás očekáváme?
- Ukončené SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou), přivítáme i praxi a zkušenosti z obdobné pozice
- Zodpovědnost, dobré komunikační a organizační schopnosti
- Schopnost práce s PC: Excel, Word, Outlook
- Samostatnost, loajalitu, pečlivost a chuť pracovat
Co vás u nás čeká?
- Zpracování dokumentů převážně v našem servisním oddělení, zpracování faktur a fakturace
- Evidence a kontrola dokumentů a zajištění dokumentace spojené s inventurou
- Zpracování objednávek servisních dílů a servisních zásahů našich techniků u zákazníků
- Příjem a evidence reklamací, jejich zpracování a komunikace se zákazníky
- Komunikace s odběrateli, dodavateli a obchodním týmem
- Ostatní administrativní činnost
Co vám nabízíme?
- Zajímavou a stabilní práci v dobře zavedené písecké firmě
- Spravedlivé a odpovídající ohodnocení
- Pravidelnou pracovní dobu po-pá 8:00 – 16:30 hod, volná odpoledne, víkendy a svátky
- Stravenky, mobil s neomezeným voláním a 3 sick days
- Kurzy a školení pro váš další posun a seberealizaci
- Moderní a hezkou kancelář kousek od centra města, MHD a parkoviště jen pár kroků
- Přátelský tým a pracovní prostředí
- V neposlední řadě také výbornou kávu
Líbí se vám popis nabízené pozice a alespoň částečně splňujete požadavky? Pošlete nám svůj životopis společně s motivačním dopisem a domluvíme se!
Hledáme kolegu či kolegyni do skladu na plný úvazek.
Jak vypadá vhodný uchazeč?
- Máte dokončené alespoň základní vzdělání
- Vlastníte řidičský průkaz sk. B a jste aktivní řidič/řidička
- Bez manuální zručnosti se neobejdete
- Zvládnete pracovat samostatně a s pečlivostí
- Chcete se naučit něco nového
- Zvládnete práci s počítačem, případně vás zaučíme
Co vás u nás čeká?
- Příjem zásilek
- Kontrola zboží v příjmu i výdeji
- Balení balíků
- Rozvoz zásilek k našim zákazníkům
Co vám nabízíme?
- Práce v dobře zavedené písecké firmě
- Spravedlivé a odpovídající ohodnocení
- Jednosměnný provoz – volná odpoledne, víkendy a svátky
- Pravidelná pracovní doba = čas na vaše plány a koníčky
- Fajnový kolektiv a přátelské pracovní prostředí
- Čisté, hezké a moderní pracovní zázemí kousek od centra
- Autobus i parkoviště jen pár kroků
- … skvělá káva
Zašlete nám svůj životopis a několik vět o sobě. My se vám ozveme a domluvíme se. Těšíme se na případnou spolupráci!