Potřebujete poradit?

(Po - Pá, 8:00 - 17:00)

+ 420 382 229 208

Často kladené dotazy

Ptejte se nás online

Potřebujete poradit? Jsme tu pro vás online každý všední den.

Po - Čt: 8:30 - 17:00
Pá: 8:30 - 16:30

Nejčastější dotazy


Jak za zboží zaplatit?

Nabízíme všechny běžné druhy platby. Aktuální informace můžete najít na stránce Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Doprava je zdarma pro objednávky nad 2 500 Kč. Aktuální informace můžete najít na stránce Doprava a platba.

Nejsem si jistý, zda jsem vybral správné zboží.

Nevíte si rady s nákupem, nebo si nejste jisti, zda jste vybrali správně? Náš vyškolený personál Vám rád poradí.

Jsme tu pro Vás k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.

Telefon: +420 382 229 208
Email: sluzebnicek@vseprotisk.cz

Chci změnit objednávku nebo zrušit objednávku.

Pokud z jakéhokoliv důvodu budete chtít svou objednávku změnit či zrušit, napište nám na e-mail objednavky@vseprotisk.cz nebo kontaktujte zákaznické centrum telefonicky. Vaše případné požadavky ochotně vyřídíme.

Chci vrátit zboží. Jak a do kdy to mám udělat?

Nakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží.

Lze vrátit i použité zboží, bez původního obalu, ale pamatujte na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i 100 % původní ceny zboží. S ohledem na různé zboží posuzujeme každý případ vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) individuálně.

Chci zboží reklamovat. Jak a do kdy to mám udělat?

Připravte si fakturu nebo dodací list a stáhněte si náš reklamační formulář. Ten pečlivě vyplňte a odešlete na e-mailovou adresu reklamace@vseprotisk.cz. Vytištěný a podepsaný formulář pak prosím přibalte i do balíku, ve kterém nám budete zboží vracet.

My v co nejkratším možném čase reklamaci posoudíme a budeme vás obratem informovat.



Záruční doba dle občanského zákoníku

Kupující spotřebitel má nárok na záruční dobu v délce 24 měsíců (není-li u zboží uvedeno jinak, například delší zárukou nabízenou výrobcem).

Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na záruční dobu 12 měsíců (není-li u zboží uvedeno jinak, například delší zárukou nabízenou výrobcem).

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Nakupuji pro firmu. Jaké mám výhody?

U nákupů na firmu se určitě nezapomeňte registrovat. Můžete tak získat mnohé výhody:

  • individuální přístup a péče osobního obchodníka
  • nákup na fakturu se splatností
  • velkoobchodní ceník a další slevové akce
  • možnost závozu zboží do firmy naším rozvozcem
  • online přehled všech objednávek a faktur
Co mám dělat s prázdnou náplní?

Snažíme se co nejvíce dbát na ochranu životního prostředí, a proto nabízíme našim zákazníkům možnost odběru a výkupu prázdných tonerů a inkoustových náplní.

Prázdnou náplň můžete přinést osobně na prodejnu nebo zaslat na adresu Čechova 406, Písek, případně předat našemu rozvozci.

Jejich recyklaci můžeme doložit potvrzením.

Poskytujete náhradní plnění?

Firmám můžeme v případě zajistit náhradní plnění dle zák. 435/2004 Sb. Neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení pro podrobnosti.

Kamenná prodejna v Písku

Na prodejně si můžete prohlédnout či vyzkoušet vybrané tiskárny nebo jen pohodlně vyzvednout objednávku z e-shopu. Nejběžnější tonery a cartridge máme vždy skladem. Během otevírací doby je vám také k dispozici vyškolený produktový specialista, který zodpoví všechny případné dotazy a pomůže s výběrem.

Jak se k nám dostanete?

VŠE PRO TISK s.r.o.
Čechova 406, 397 01 Písek

Užíváme cookies, abychom vám zajistili snadné prohlížení našich stránek. Více informací.