Vše pro tisk - tiskárny, tonery, náplně a příslušenství k tiskárnám

Často kladené otázky

 

Jak lze za zboží zaplatit?

Zboží objednané na www.vseprotisk.cz je možno zaplatit:

- dobírkou

- platbou předem (zálohová faktura)

- hotově při vyzvednutí na prodejně

- převodem na základě vystavené faktury (platí pouze pro registrované firemní zákazníky s nastaveným kreditem)

 

Kolik stojí doprava?

Našim zákazníkům se snažíme nabídnout co nejlepší cenové podmínky za přepravu zboží:

Objednávka nad 2500,- Kč s DPH: Doprava ZDARMA

Platba předem, platba převodem, platba při vyzvednutí na prodejně ZDARMA

Platba dobírkou: 25,- Kč bez DPH

Objednávka pod 2500,- Kč s DPH, kurýr DPD, Balík do ruky, Balík na poštu: 75,- Kč bez DPH

Objednávka pod 2500,- Kč s DPH, rozvoz pracovníky VŠE PRO TISK s.r.o.: 150,- Kč bez DPH

Objednávka - dodání na Slovensko, platba předem: 12€,- Kč bez DPH

Uvedené ceny dopravy platí pouze pro Českou republiku a Slovensko. V případě dodávky do zahraničí Vám vypracujeme individuální nabídku přepravy.

 

Jaká je záruka na zboží?

Kupující spotřebitel má nárok na záruční dobu v délce 24 měsíců na zboží zakoupené u VŠE PRO TISK s.r.o. dle občanského zákoníku (není-li u zboží uvedeno jinak, například delší zárukou nabízenou výrobcem). Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na záruční dobu 12 měsíců na zboží zakoupené u VŠE PRO TISK s.r.o. (není-li u zboží uvedeno jinak, například delší zárukou nabízenou výrobcem). Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

 

Je pro nakupování na www.vseprotisk.cz nutná registrace?

Pro nákup na www.vseprotisk.cz není nutná registrace. Zboží lze objednat jako neregistrovaný zákazník formou jednorázového nákupu. V případě, že objednáváte na již registrovanou společnost jako firemní zákazník, není jednorázová objednávka možná (objednávejte jako přihlášený zákazník). Registrovaným zákazníkův však poskytujeme řadu výhod.

 

Nepamatuji si heslo, co mám dělat?

Jednoduše si vyžádejte pomocí formuláře pro vyžádání zapomenutého hesla.

 

Mohu si změnit heslo?

Ano, heslo si po přihlášení můžete jednoduše změnit v sekci Váš profil > Hlavní údaje > Změna hesla.

 

Musím objednávat zboží pouze přes e-shop?

Nemusíte. Svou objednávku můžete poslat e-mailem, nebo nám zavolat. Ovšem pro lepší kontrolu všech údajů a úsporu Vašeho času doporučujeme využít náš e-shop.

 

Jak se dozvím, že objednávka proběhla úspěšně?

Ihned, jak obdržíme Vaši objednávku, Vám automaticky odešleme potvrzující e-mail na Vámi zadanou elektronickou adresu. Zde bude zobrazen také přehled vaší objednávky.

 

Jak mohu sledovat stav mojí objednávky?

Přijetí objednávky Vám potvrdíme obratem e-mailem. Dalším e-mailem vás budeme informovat v momentu, kdy Vaše objednávka opustí náš sklad a bude předána dopravci – podle Vašeho výběru buď České poště nebo DPD. Ti vás pak budou kontaktovat ohledně doručení zásilky.

 

Mohu svou objednávku zrušit?

Pokud z jakéhokoliv důvodu budete chtít svou objednávku zrušit, napište nám co nejdříve na e-mail info@vseprotisk.cz nebo zavolejte na 777 294 656 v pracovní dny v době od 8:30 do 17:00 hodin. Vaše případné požadavky ochotně vyřídíme.

 

Lze zakoupené zboží vrátit?

 

Ano, nakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží. Lze vrátit i použité zboží, bez původního obalu, ale pamatujte na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i 100% původní ceny zboží. S ohledem na různé zboží posuzujeme každý případ vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) individuálně.

 

Jaké osobní údaje shromažďujete?

Osobními údaji, které jsou shromažďovány na těchto stránkách, jsou fakturační informace, dodací adresa, kontaktní osoba, telefonní spojení, emailová adresa a obchodní transakce. Všechny tyto údaje slouží pouze k účelům souvisejícím s poskytováním služeb Vaší osobě (zpracování objednávek, poskytování informací, odpovědi na dotazy a podobně).

 

Nemohou být mnou poskytnuté údaje zneužity?

Společnost VŠE PRO TISK s.r.o. se zavazuje chránit Vaše osobní údaje a postupuje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů. Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob vyjma přepravních společností, které tyto údaje využívají pouze pro účely doručení zásilek.

 

K čemu slouží zasílání novinek na e-mail (newsletter)?

Přihlášením k odběru novinek na e-mail získáte Vaši (ne)pravidelnou dávku informací a novinek z našeho obchodu. Dozvíte se o nových produktech v nabídce, slevových akcích a podobně.

 

Vykupujete prázdné tonerové náplně?

Ano, samozřejmě, snažíme se co nejvíce dbát na ochranu životního prostředí, a proto nabízíme našim zákazníkům možnost odběru a výkupu prázdných tonerů a inkoustových náplní.


 
 

Naposledy navštívené

 
 

 

 
  Kód Název produktu Vaše cena    

 
 
 


 
 
 

 

PROČ NAKUPOVAT U NÁS

 
- specializace na tisková řešení
- působnost po celé ČR
- záruka kvality zboží
- garance nizkých cen
- vyškolený personál

 

 


 

 

 
 
 
 
 





 
 
 
 
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

©2001–2017 VŠE PRO TISK s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Tyto stránky používají soubory cookies. Více informací se dozvíte zde.
Veškeré ochranné značky a známky zde uvedené slouží pouze k identifikačním účelům a jsou majetkem jejich právoplatných vlastníků.